Somnul si miturile sale - IV

20 iun. Ce nu ar mai trebui sa crezi despre somn – III

Toata lumea are nevoie de 7-8 ore de somn pe noapte
Nevoile de somn ale fiecaruia sunt diferite, iar calitatea somnului conteaza mai mult decat cat timp petreci adormit. Acestea fiind spuse, Fundatia Nationala pentru Somn ofera recomandari in functie de grupa de varsta , de la nou-nascutii care au nevoie de 14-17 ore de somn in fiecare zi pana la adultii de 18-64 de ani care ar trebui sa aiba 7-9 ore in fiecare zi si adultii mai in varsta care ar trebui sa aiba 7-8 ani ore in fiecare zi. Un studiu Jawbone a constatat ca persoanele care dorm 8-9,5 ore in fiecare noapte raporteaza stari mai fericite a doua zi .

Te simti somnoros in timpul zilei, deoarece nu ai dormit suficient
O noapte de somn prost – sau lipsa somnului – va poate face cu siguranta sa va simtiti ingrozitor a doua zi, dar daca sunteti obosit in mod constant sau va simtiti somnoros in timpul zilei, este posibil ca somnul sa nu fie problema . Dieta ta, stresul sau o problema medicala de baza ar putea fi cauza. Chiar si alergiile sau medicamentele pe care le luati va pot pierde energia. Luati in considerare calitatea somnului, desigur, dar analizati si alte cauze posibile.

Un pui de somn lung va va ajuta
Puiurile de somn sunt minunate, dar nu toate sunt la fel de reparatoare. In functie de cat timp dormiti, s-ar putea sa ajungi sa te simti groggy cand te trezesti. Obiectivul este de aproximativ 20 de minute daca doriti o crestere a energiei si a vigilentei mentale. Orice mai mult de atat si riscati sa va simtiti mai rau decat inainte sau sa alungiti acel sentiment groggy si mai mult. De asemenea, desi ar putea parea contraintuitiv, incercati sa beti cafea chiar inainte de pui de somn. Cofeina va incepe in momentul in care te vei trezi, ajutandu- ti sa dai impulsul pe care il sperai.

Niciun comentariu

Sorry, the comment form is closed at this time.