Ce sa faci atunci cand o companie aeriana iti pierde bagajul

25 sept. Ce sa faci atunci cand o companie aeriana iti pierde bagajul

Sositi la destinatie, gata sa va relaxati in vacanta mult asteptata, doar pentru a afla ca valiza dvs. nu a facut calatoria cu dvs. Nu este o situatie distractiva, dar probabil nu si sfarsitul lumii. Deci, primul pas este sa respiri adanc si sa nu lasati conducerea defectuoasa a companiei sa va ruineze calatoria. Al doilea este de a verifica cu compania aeriana pentru a vedea daca geanta dvs. va ajunge in urmatorul avion la locatia curenta. Din nou, este normal sa fii frustrat, dar sa nu te certi cu agentul care te-a ajutat – el sau ea nu ti-a pierdut geanta.

Furnizati o descriere detaliata a dimensiunii, culorii si materialului sacului, inclusiv orice etichete de identificare

Asigurati-va ca reclamatia are adresa dvs. locala si informatiile de contact si asigurati-va ca primiti numarul de telefon al biroului de bagaje pierdut, precum si un anumit tip de referinta sau numarul de revendicare.

Cereti companiei aeriene sa va ramburseze

In timp ce completati formularul, intrebati compania aeriana cat de mult va pot rambursa pentru bagajele pierdute. Delta, de exemplu, va rambursa „cheltuieli rezonabile” de 50 de dolari pe zi pentru primele cinci zile de intarziere a sacului. Asigurati-va ca pastrati chitantele. Iar daca punga ta este intarziata mai mult de 12 ore, vei fi rambursat orice taxa pentru bagaje. Retineti ca acest lucru nu se va aplica in cazul in care sacul dvs. este pierdut in timpul zborului dvs. acasa.

Fiti atenti la aceste taxe si taxe suplimentare pentru aeroport

Dupa rambursarea initiala a companiilor aeriene, puteti beneficia de asigurarea de calatorie a cartii de credit sau a companiei aeriene pentru a cumpara alte haine si alte articole necesare. Asta nu inseamna ca poti cumpara un dulap complet nou, dar poti cumpara articole de toaleta si alte produse esentiale care sa te ajute sa treci prin calatorie.

Potrivit Departamentului Transporturilor, companiile aeriene au avut o medie de trei plangeri privind bagajul la 1.000 de pungi in luna august, deci, speram ca o punga pierduta nu este ceva cu care te vei confrunta. Dar, daca faceti acest lucru, stiti ca aveti cateva optiuni diferite pentru a ajuta la remedierea situatiei – sau cel putin pentru a o face mai usor de gestionat. In acest fel, va puteti bucura in continuare de calatoria dvs.

Niciun comentariu

Sorry, the comment form is closed at this time.