Despre responsabilitățile părintești la locul de muncă

12 mai Despre responsabilitățile părintești la locul de muncă

Când aveam 23 de ani, am lucrat la un ziar. Aproape în fiecare zi, șeful meu remarca că trebuie să plece la o anumită oră pentru a-și lua fiica de la scoala. La vremea aceea, nu m-am gândit prea mult la acest lucru. Dar astăzi, 14 ani mai târziu, sunt sigură că transparența ei în ceea ce privește responsabilitățile de îngrijire a copilului mi-a determinat gândirea. Acum, când am doi copii mici, se simte ca o dată când nevoile lor vor pune din când în când constrângeri asupra muncii mele. Nu este niciodată distractiv să anuntati că trebuie să mergeti mai devreme pentru că unul dintre copii are febră, dar este viața.

Alternativa – pentru ca părinții noștri să nu se simtă confortabil vorbind despre obligațiile noastre de îngrijire a copiilor – este mult mai rău. Economistul Emily Oster scoate la iveală dilema din „The End of the Cave of Secret Parenting”, după ce a vorbit cu părinții, a aflat că mulți simt nevoia de a „ascunde sau a minimiza dovezile copiilor lor la birou „De teama ca nu vor aparea 100% angajati pentru munca lor. S-ar putea să spună de ce trebuie să plece la un anumit moment sau să se prefacă că sunt bolnavi atunci când copiii se îmbolnăvesc pentru că se simte ca un motiv mai acceptabil de a pierde locul de muncă. Dar, după cum explică Oster, un climat la locul de muncă care pune presiune asupra mamei și tatălui pentru a minimiza viața parentală are consecințe pe mai multe niveluri:

Aceste presiuni nu sunt doar rele pentru părinți; ele sunt rele pentru angajatori. Inflexibilitatea în ceea ce privește îngrijirea copilului este, pur și simplu, costul firmelor valoroase. Majoritatea femeilor din acest studiu au părăsit forța de muncă. Alte cercetări au constatat că „prezența copiilor” este un factor principal al decalajului dintre femei și bărbați în rezultatele carierei, chiar și pentru lucrătorii cu studii superioare, deoarece femeile renunță atunci când angajatorul lor nu poate să-și găsească programul.

Cum pot oamenii să lupte împotriva acestei culturi a secretului? Iată câteva modalități.

Pentru manageri

Fii deschis pentru propriile obligații de îngrijire a copiilor

După cum scrie Oster, „Această schimbare nu poate veni din cele mai joase trepte ale organizației. Mai mulți angajați superiori trebuie să preia conducerea. „Fiind transparentă cu privire la faptul că aveți o viață dincolo de birou, nu se creează doar un mediu mai bun pentru ceilalți părinți cu care lucrați, ci pentru toți angajații. Când șeful meu de la ziar ar vorbi despre a fi nevoit să-și ia fiica, mi-a făcut-o persoană fără copii la vremea aceea – să se simtă mai confortabil, cerând zile personale să se ocupe de responsabilitățile mele, ceea ce a încurajat pe toată lumea echipa noastră de a face.

Oferiți angajaților permisiunea să nu solicite permisiunea

Ian Sohn, un singur tată de doi și președintele unei agenții digitale, a depus o apărare a echilibrului dintre viața profesională și cea privată la LinkedIn, îndemnând personalul său (și tuturor celorlalți) să nu-și ceară scuze pentru viața. „Nu trebuie să știu că vei reveni online după cină”, ​​începe el. „Nu trebuie să știu de ce ați ales să urmăriți sezonul 1 al Arrested Development (pentru a 4-a oară) în zborul dvs. spre LA, în loc să răspundeți la e-mailuri. Nu trebuie să știu că vei fi întârziată din cauza unei întâlniri cu dentist. Sau că plecați mai devreme pentru jocul de fotbal al copilului tău. Niciodată nu trebuie să știu de ce nu poți călători într-o duminică. „Faptul că te gândești la filosofia ta poate să dea un ton pozitiv încă de la început.
„Interviuri în stadiul vieții” cu angajații dvs.

În această piesă a Forbes, scriitorul Shelley Zalis pune la îndoială eficacitatea interviurilor de ieșire, mai ales atunci când persoana se îndepărtează din cauza responsabilităților de îngrijire. „Este evident că este prea târziu pentru a rezolva problema – au plecat deja”, scrie Zalis. „Am început să mă gândesc la această idee. Și dacă facem interviuri în stadiul vieții? Oamenii au nevoie de lucruri diferite în diferite stadii de viață pentru a se dezvolta. De exemplu, avem nevoie de lucruri diferite atunci când avem copii mici față de când ne îngrijim de părinți în vârstă.”

Pentru angajați

Acest lucru este mai dificil – trebuie să vă evaluați climatul de la locul de muncă și să faceți ceea ce vă simte confortabil. Dar aici sunt cateva moduri in care mamele si tatii au facut un punct de a fi deschis cu privire la natura parintilor.

Fii specific pe calendarele tale partajate

De exemplu, dacă trebuie să vă luați timp din timpul dvs. de lucru pentru a ajuta laptele matern, scrieți exact acest lucru pe calendarul dvs. vizibil. O mamă pe nume Lauren îmi spune: „Cu prima mea, m-am simțit ca și cum ar fi trebuit să o ascund sau să fiu discretă și asta a condus la oameni care încearcă să programeze întâlniri care intrau în conflict cu timpul meu blocat și nevoia de a-mi pune nevoile secunde. După al doilea, m-am hotărât să încerc să-l normalizez și am vorbit tare și deschis despre pompare și laptele meu de lapte. Oamenii mi-au dat mult mai mult spațiu și considerație – poate pentru că ei doreau să nu mai spun sânii, dar hei, o voi lua!

Fiți transparenți în răspunsurile dvs. în afara biroului

Dacă sunteți bărbat, știți că este deosebit de util să fiți deschisi în legătură cu viața dumneavoastră parentală

O femeie cu care a vorbit Oster i-a spus că, deși toți bărbații din echipa ei erau tați, nici unul dintre ei nu vorbea despre copiii lor la locul de muncă. Fiind deschis cu privire la faptul că trebuie să vă duceți copilul la o întâlnire cu medicul sau că îngrijirea de zi este brusc închisă din cauza problemelor legate de instalațiile sanitare și că va trebui să lucrați la distanță în această dimineață, arată tuturor că părinții nu sunt „activitatea mamei”.

Stabiliți un program care să funcționeze pentru dvs.

Oster scrie: „Mulți dintre noi s-ar bucura să se logheze înainte ca copiii noștri să fie în sus sau după ce sunt în pat. Pentru mine, un telefon la 8:15. este infinit mai bună decât o întâlnire de la ora 6:00. „Când propuneți managerului dvs. un program concret care funcționează pentru dvs., acesta arată că sunteți 100% în el – nu doar pe calendarul exact ca toți ceilalți.

Niciun comentariu

Sorry, the comment form is closed at this time.