Internet

04 Iul Experiente personale cu RDS

Data trecuta va povesteam despre RDS si abonamentul de cablu TV. Acum trecem la chestii grele: abonamentul de internet. Ma duc sa reziliez netul vechi si sa-mi fac contract pe numele meu.
Mostra de marlanie 1 (din luna august): Ne scuzati, da se poate rezilia doar de la 1 octombrie. Adica plateste fraiere inca o luna pentru abonamentul vechi. Noi avem sistem informatizat si putem face schimbarea instant, da n-avem chef.

Bine, hai sa fie asa. Dar mie, noul client, imi merge internetul in septembrie? Daaaa, sigur!

De la 1 septembrie n-a mai mers internetul. In prima saptamana n-am dat atentie, ca aveam destule pe cap. Prin a doua saptamana am pierdut trei zile cu reclamatii la sediul lor. Si la telefon. Alea de la sediu mai bine nu le faceam, ca am pierdut vremea.

Intr-un final, ma suna o tipa de la RDS. Angajata din greseala probabil, ca vorbea coerent, elegant si ne-am inteles usor. Ne scuzati, ne-a luat o saptamana sa ne prindem, aveti doua variante: banii inapoi sau va dam net pe acelasi cont (pentru neinitiati: e conexiune pe baza de cont si parola. Adica tot ce ai de facut ca furnizor e sa bifezi allow this guy to have internets intr-un tabel. Complicat al dracu). Mergeti la orice sediu RDS si se rezolva.

Hai la sediu. Aici ma asteapta alta explicatie. Mostra de magarie 2: Deci, s-a facut niste teste si de aia v-au taiat netul! Ba, poate au facut parintii teste pe tine cand erai mic. Te-au scapat in cap sa vada daca ajungi prost sau ce? Cum sa-mi taie netul din cauza unui test?

-Deci s-a facut un test, de ce nu intelegeti?

Vreau sa-l calc pe cap. Sa-i fac monitorul guler. Sa-i trag una s-o doara uterul pe vaca de ma-sa. Inteleg sa vii cu ne scuzati, a fost o eroare, hai sa rezolvam repede. Intelegi sa taci ca mormolocul, ca te doare-n fund de cum iti indeplinesti tu, compania, partea de contract. Dar sa-mi vii cu o justificare cretina, asta nu accept. Ma jignesti ca individ dotat cu intelect.
– Bine, nu conteaza. Hai sa facem reconectarea.

– Deci nu se poate, ca contul e inactiv.

– Bun, fa-l activ. Suna la tehnic sa-l reactiveze.

– Nu se poate, ca e inactiv!

– (vorbim despre creierul tau sau despre cont?)

Mostra de taranie 3: povesti de genul e inactiv poate merg la fanii lui Mircea Badea. Dar eu am creierul intact. Si mai stiu si cum functioneaza o baza de date. Stiu ca orice proces e reversibil: bifezi, debifezi, modifici niste optiuni prin formulare. Reactivarea nu e Mission impossible, chit ca omul de la ghiseu e Tont Cruise. Hai sa incerc o alta abordare:
– Am vorbit aseara cu o gagica de la tehnic. Mi-a spus de vreo trei ori ca reconectarea e 100% posibila

– Pai nu trebuia sa va zica asta!

Sa fie asta mostra de toparlanie 4? Sa mai insist ca dobitocul din fata mea sa-si aduca aminte ce l-a invatat RDS in training? Sau l-o fi invatat doar e inactiv, nu se poate, dati-ne bani!?
In final, singura solutie a fost: facem contract nou! Stati linistit, ca prima luna e gratuit. Ok, si vreau si banii inapoi pe septembrie. Da, va sun io sa veniti sa-i luati!
Cum a fost cu banii inapoi? Va povestesc data viitoare. Ca merita.

Niciun comentariu

Adauga un comentariu