Mituri despre somn si solutii - II

28 mai Mituri despre somn si solutii – II

Culca-te in pat pana adormi din nou

Trezirea in mijlocul noptii este destul de nasoala, dar ni se intampla tuturor. Speram cu totii sa adormim repede, asa ca tindem sa ramanem in pat sperand ca se va intampla in orice moment acum. Daca acest lucru nu se intampla, insa, in termen de 15 minute, majoritatea expertilor recomanda sa ne ridicam din pat pentru a face ceva care ne ocupa corpul si creierul fara sa ne supraestimuleze. Incercati sa nu verificati nici ceasul . Apoi, cand te simti ca incepi sa obosesti din nou, du-te inapoi la culcare.

Insomnii au dificultati in a adormi
Insomnia este o tulburare complexa a somnului, iardificultatea de a adormi este doar unul dintre cele patru simptome. Ceilalti, potrivit Fundatiei Nationale a Somnului, se trezesc devreme si nu pot sa adoarma din nou, se trezesc des si se trezesc simtindu-se neimprospatati. Exista lucruri pe care le puteti face pentru a atenua insomnia si alte probleme de somn, dar cel mai bun tratament pe termen lung nu este de obicei medicament; terapia comportamentala cognitiva poate dura mai mult . Oricum ar fi, daca banuiti ca aveti insomnie, cel mai bine este sa discutati cu un specialistpentru asti sigur, mai degraba decat sa va diagnosticati gresit si sa urmariti solutiile gresite pentru motivul pentru care sunteti atat de obosit.

Niciun comentariu

Sorry, the comment form is closed at this time.