Monitorizati-va somnul cu ceasul Apple

20 nov. Monitorizati-va somnul cu ceasul Apple

Imi impartasesc dormitorul cu cel putin o persoana, uneori doua sau trei, in functie de cum dorm copiii in timpul noptii. Asa ca ma simt ca am o superputere cand ma trezesc si-mi tace trezirea cu cinci minute inainte sa se dea de fapt. Nu sunt super, desigur: este doar o alarma tacuta asupra Apple Watch.

Alarma silentioasa ma ajuta sa ma ridice pentru antrenamentele mele de dimineata devreme, iar faptul ca poate sa-mi urmareasca somnul inseamna ca pot sa tin pasul daca ma culc destul de devreme in fiecare noapte. Nu aveti nevoie sa urmariti somnul in fiecare noapte, dar un tracker precum Watch sau Fitbit va poate ajuta sa spuneti in mod automat daca obtineti sau nu suficient de mult.

Exista un alt avantaj mic de a dormi cu un tracker care poate masura ritmul cardiac: obtineti o adevarata frecventa cardiaca de repaus. Ritmul cardiac este cel mai scazut cand va odihniti cu adevarat: nu va asezati, nu va plimbati, nu finalizati un antrenament, dar cand va culcati in pat fara sa va miscati pentru cateva minute. (Este, de asemenea, dificil sa masurati primul lucru dimineata daca primul lucru care se intampla este faptul ca o alarma suna, speriind bejeebers din tine.)

Stiind ca ritmul cardiac de odihna este, din nou, nu este necesar, ci un lucru frumos: cand va exersati si va imbunatatiti, ritmul cardiac de odihna va scadea. Daca sunteti stresat de o conditie medicala sau de exercitii fizice excesive, ritmul cardiac de repaus poate sa deterioreze. Pentru a beneficia de urmarirea somnului si alarmele silentioase, va trebui sa configurati mai intai cateva lucruri.

Incarcati ceasul in timpul dusului

Gasirea timpului pentru a incarca Apple Watch este prima ta problema de a rezolva. Spre deosebire de modelele Fitbit care pot rula timp de sapte zile pe o taxa, Apple considera ca bateria Watch va dura 18 ore daca vei verifica de 90 de ori, vei primi 90 de notificari (este prea mult) si vei lucra o ora cu muzica ceasul. Este nevoie de doua ore pentru a incarca complet bateria, dar primesti primele 80% din incarcare in 90 de minute.

Cel mai bun moment pentru a incarca bateria este de doua ori pe zi, dimineata si seara. Imi pastrez incarcatorul in baie si mi-am asezat ceasul in timp ce fac un dus imediat dupa antrenamentul de dimineata. Il las acolo in timp ce m-am imbracat, am luat pachete de pranzuri pentru copii si mi-am facut toate celelalte lucruri de dimineata. Il pun pe cand parasesc casa. Apoi fac o alta sesiune de taxare seara. Patruzeci pana la 60 de minute de doua ori pe zi, iar tu esti acoperita.

Puneti-va ceasul in modul Teatru in timpul somnului

Apple Watch crede ca e atat de inteligent. Se intoarce cand va uitati la incheietura mainii, ceea ce este uneori la indemana, dar lumineaza camera daca nu sunteti decat atunci cand este intuneric. Din fericire, exista o setare rapida pentru a opri acest lucru. Glisati in sus din partea inferioara a ceasului si unul dintre butoanele centrului de control are fete de masca fericite si trista. Aceasta actioneaza in modul Theatre. In modul Theatre, ecranul va ramane intunecat, cu exceptia cazului in care apasati pe fata sau apasati unul dintre butoane. Notificarile sunt, de asemenea, silentioase, dar alarmele va vor anunta in timp util.

Niciun comentariu

Sorry, the comment form is closed at this time.