Starbucks lansează sortimente delicioase de coffee creamer

31 iul. Starbucks lansează sortimente delicioase de coffee creamer

Nu lansarea de produse a fiecărei companii merită atenția noastră, dar Starbucks, care lanseaza o linie de coffee creamers în arome de semnătură latte, pare o afacere destul de promitatoare. Aceste arome sunt atât de înrădăcinate în memoria colectivă a Americii – caramel macchiato, scorțișoară dolce latte, mocha de ciocolată albă – pe care mulți dintre noi i-au putut numi acele gusturi instantaneu. Și oamenii care sunt devotați fani Starbucks latte par să aibă o sete insațiabilă pentru ei. Acum, acei oameni pot să-și prepare caramelul macchiato la domiciliu, cu o ceașcă de cafea pe care o prepară.

Trioul noilor coffee creamers este un parteneriat cu Nestle, care face ca toate produsele Starbucks să fie vândute în magazinele alimentare (cum ar fi boabele de cafea integrală etc). Potrivit unui comunicat de presă, aceasta este prima dată când Starbucks a lansat vreodată un coffee creamer. Dar având în vedere parteneriatul său cu Nestle – compania care a făcut cremă de cafea pentru mai mult de 50 de ani – extensia mărcii este una logică.

Întrebarea pentru fanii latte devotați este dacă această cremă înseamnă că vor începe să-și facă caramelul macchiato acasă, mai degrabă decât în ​​colțul Starbucks. Are acces la aceeasi aroma la domiciliu, neglijeaza nevoia unui drum la la coffeeshop-ul propriu-zis, sau este mai convenabil sa opresti la Starbucks in drum spre birou? Nu există o listă cu MSRP pentru producătorii de coffee creamer, dar dacă nu costă 50 de dolari, putem vedea cel puțin opțiunea cea mai economică.

Niciun comentariu

Sorry, the comment form is closed at this time.